KONTAKTY

Souvenir Shop
Masarykovo náměstí 105
766 01 Valašské Klobouky
tel: +420 605 905 133
napište nám

NOVINKY

arr3Kvalitní tradiční výrobkyKaždý z nás se stále snaží jít s  dobou. Přizpůsobujeme se všem změnám a věříme moderním... arr3Přivoláváme jaro s tradičními výrobky    "Tento způsob zimy, zdá se mi poněkud nešťastným!"   Parafráze známého výroku z Rozmarného...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 850 Kč
naše cena 650 Kč

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 190 Kč
naše cena 850 Kč
naše cena 290 Kč

ANKETA

Navštívili jste již Valašsko?

Ano, jezdím sem často 39% Ano, byl/a jsem zde jednou 28% Nikdy, ale mám to v plánu 18% Nikdy 16%

Často kladené otázky

Zde se dozvíte odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků.

 

 

  • Nenašel jsem výrobek v potřebné velikosti nebo barvě.

 

Pokud jste nenašli výrobek, který by odpovídal Vaší představě, neváhejte nás kontaktovat. U většiny výrobků je možné nechat vyrobit zboží na přání. Jen je pak nutné počítat s delší dobou dodání.

 

  • Je možné nechat si ušít jen určité části kroje?

 

Ano, není problém nechat ušít pouze konkrétní části. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat pomocí poptávkového formuláře.

 

 

  • Zakázkový výroba - jak probíhá objednávka?

 

Pokud si necháváte vyrobit zboží na zakázku, je potřeba doručit také rozměry. Po ukončení objednávky Vám bude zaslán email, kde budete informování o tom, jaké rozměry potřebujeme.

 

 

  • Když se mi zboží nebude líbit, mohu jej poslat zpátky?

Ano, do 14 dnů od obdržení zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, informujte nás o tom nejlépe emailem. Přestože můžete vrátit zboží bez udání důvodu, budeme rádi, pokud důvod uvedete. Pomůžete tím nám i dalším zákazníkům.

Jinak je tomu ovšem u zakázkové výroby.

 

 

  • Jakou poskytujete na zboží záruku?

Na zboží je poskytována záruka 2 roky. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení, nebo vady způsobené nesprávným používáním.

 

  • Jak dlouho budu čekat na zboží?

Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po objednávce, tzn. do 24 hodin. Pouze ve výjimečných případech může být zboží zasláno až druhý pracovní den v závislosti na nenadálých okolnostech.

 

  • Jak dlouho je balíček na poště uložen, když nebudu zastižen doma?

 

Balíčky jsou uloženy na poště 7 dní. Poté máte možnost požádat o opakované doručení, po této době se zboží vrací zpět odesílateli. Pokud víte, že si v daném období nebudete moci balíček vyzvednout, upozorněte nás a my Vám zboží  odešleme později.

 

  • Jaké jsou výhody trvalé registrace na e shopu ?

 

Registrovaný zákazník využívá v našem eshopu mnoho výhod. Především různé trvalé slevy plynoucí z celkového počtu již uskutečněných objednávek. Navíc zákazník nemusí při opětovném objednávání vyplňovat údaje. Postačí pouze heslo a login, jenž obdrží při registraci.

 

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat pomocí Poptávkového formuláře nebo nám napište na email eshop@valasskesuvenyry.cz